Senior (solo acústic)

MUSEU DE BELLES ARTS. Sant Pius V, 9

Ell és Miquel Àngel Landete, però la majoria de nosaltres el coneixem com a Senior. En aquesta ocasió, ens oferirà en versió acústica el concert programat d’aquest mes per Siroco Cultural al Museu de Belles Arts de València. Com li agrada dir a ell, música americana en valencià, o el que és el mateix, folk a la valenciana. Una oportunitat per a compartir una vesprada de primavera en l’emblemàtic pati de l’Ambaixador de Vich que serà el lloc on es conjuguen els sabors del country més destil·lat amb els temes i la manera de contar-los pròpia d’aquesta vora del Túria. Entrades gratuïtes prèvia reserva telefònica en el Museu de BBAA. AU

También te puede interesar…

Los acebos

JUEVES 26/3, 21.30H. 12€
La banda asturiana desplegará su potente combinación de melodías envolventes y letras apasionadas.

Sam Blasucci

DOMINGO 29/3, 20H. 15/19€
El músico estadounidense nos regala un show ideal para los amantes del boogie vintage animado y el soul sincero.

Le Parody

DISSABTE 28/3, 19H. Gratuït
Les composicions de Sole Parody es construeixen sobre bases electròniques, samplejos i ritmes pròxims al club.

Ölivias

VIERNES 27/3, 20H. Con invitación
El dúo catalán Ölivias presenta un disco inquietante, con piano, violín, minimalistas ritmos electrónicos y profundas voces.

China Crisis

DIMECRES 25/3 20H. 28€
Banda de referència de l’edat daurada de la new wave dels huitanta, amb influències que passaven pel post-punk, el glam o el funk.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.