Senior i El Cor Brutal

P. MÚSICA. L’Albereda, 30

El cicle de concerts gratuïts Pop, rock… al Palau 2020 continua apostant per la música en directe i esdevé, ara, una ajuda als creadors, súper necessària en temps de crisi sanitària. En l’Espai Tarongers, el hall del Palau de la Música, ressonaran les guitarres de Miquel Àngel Landete i Endika Martín que faran un repàs a la prolífica carrera musical dels primos. El format no serà el clàssic i la interacció amb el públic s’incrementarà per fer-lo partícip d’aquesta antologia (això sí, sempre amb totes les mesures sanitàries pertinents). Esperem que aquesta mirada endarrere servisca perquè ben prompte ens mostren nous camins sense aturar-se. Ells mai no defrauden! CARLES PLAS

También te puede interesar…

GoGo Penguin

MARTES 17/2, 21.30H. 22/30€
Procedent de l’efervescent escena jazz de Manchester, GoGo Penguin ha aconseguit obrir el gènere més enllà de les seues fronteres tradicionals.

La Maria

DIVENDRES 27/2, 19.30H. 23€
La Maria recupera la tradició musical del País Valencià i la reescriu per a tornar-la a convertir en una música popular.

Natalia Lacunza

DIJOUS 26/2, 21H. 25€
Natalia Lacunza expressa alguns dels patiments més característics dels 25, com sentir-se perduda i tindre por al futur.

Sheryl Youngblood

DIMECRES 25/2, 21.30H. 18/22€
Aquesta pianista, baterista i cantant estatunidenca porta més de quaranta anys de carrera sustentada per una veu contundent i profunda.

Dillom

LUNES 23/2, 20H. 25€
Definitivamente alejado del hip hop y el trap, casi rozando con los dedos el universo rock, Dillom habita en un limbo heterogéneo propio.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.