SENIOR I EL COR BRUTAL

TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15

Senior i El Cor Brutal (Miquel Àngel, Endika, Juanlu, Rafa i Gilberto) s’uniran a les veus de La Síndrome Lomax per fer ressonar al Principal el rock clàssic de Valenciana, vol. 1. Els primos mudaran l’espectacle per celebrar els 10 anys del grup en el segell Malatesta Records i faran un concert adequat a l’espai, amb projeccions i jocs de llum, una escenografia especial, i amb presència d’elements de les arts escèniques. Una fita que marca un abans i un després en la producció de la banda i que serà enregistrat com a part d’un documental. Muntaran un bon sarau, no vos el perdeu! CARLES PLAS

También te puede interesar…

Los acebos

JUEVES 26/3, 21.30H. 12€
La banda asturiana desplegará su potente combinación de melodías envolventes y letras apasionadas.

Sam Blasucci

DOMINGO 29/3, 20H. 15/19€
El músico estadounidense nos regala un show ideal para los amantes del boogie vintage animado y el soul sincero.

Le Parody

DISSABTE 28/3, 19H. Gratuït
Les composicions de Sole Parody es construeixen sobre bases electròniques, samplejos i ritmes pròxims al club.

Ölivias

VIERNES 27/3, 20H. Con invitación
El dúo catalán Ölivias presenta un disco inquietante, con piano, violín, minimalistas ritmos electrónicos y profundas voces.

China Crisis

DIMECRES 25/3 20H. 28€
Banda de referència de l’edat daurada de la new wave dels huitanta, amb influències que passaven pel post-punk, el glam o el funk.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.