POPS MARÍTIMS 2018

LAS NAVES. Joan Verdeguer, 22

Arriba la segona edició del festival Pops Marítims a l’Espai La Mutant de Las Naves amb música fresca d’aquesta vora de la Mediterrània. Després d’una primera edició brillant, volen repetir l’èxit en un espai renovat i amb la qualitat musical necessària per a consolidar-se en el calendari musical urbà. De més ací escoltarem Júlia amb el seu segon LP, Pròxima B, on retornen a espais còsmics a base de sintetitzadors. També hi actuarà Jordi Lanuza (Inspira), que debuta en solitari amb Com a casa, un àlbum cru, immediat i despullat. El Petit de Cal Eril presentaran , un conjunt de tres EP amb sons purament pop. I uns altres que també acaben de publicar, We Are Not Brothers, “rebentaran” l’escenari amb III, electrònica “mecànica” de ritmes contundents. De més enllà vindran Pony Bravo, amb el seu quart treball El Rancho, després de cinc anys de silenci. La cantautora Anari Alberdi actuarà amb banda, una de les veus més destacades del panorama musical basc. El polifacètic Bigott farà de discjòquei amb una sessió que, de ben segur, serà tan surrealista com el seu personatge. Dorian Wood hi posarà l’accent internacional amb el seu darrer EP Xalá, en què prova de remoure consciències fent una crítica demolidora a la societat patriarcal. Tot apunta que, a partir d’ara, el tercer cap de setmana de maig ja té el nostre ineludible. CARLES PLAS

También te puede interesar…

GoGo Penguin

MARTES 17/2, 21.30H. 22/30€
Procedent de l’efervescent escena jazz de Manchester, GoGo Penguin ha aconseguit obrir el gènere més enllà de les seues fronteres tradicionals.

La Maria

DIVENDRES 27/2, 19.30H. 23€
La Maria recupera la tradició musical del País Valencià i la reescriu per a tornar-la a convertir en una música popular.

Natalia Lacunza

DIJOUS 26/2, 21H. 25€
Natalia Lacunza expressa alguns dels patiments més característics dels 25, com sentir-se perduda i tindre por al futur.

Sheryl Youngblood

DIMECRES 25/2, 21.30H. 18/22€
Aquesta pianista, baterista i cantant estatunidenca porta més de quaranta anys de carrera sustentada per una veu contundent i profunda.

Dillom

LUNES 23/2, 20H. 25€
Definitivamente alejado del hip hop y el trap, casi rozando con los dedos el universo rock, Dillom habita en un limbo heterogéneo propio.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.