North Mississippi Allstars

DIJOUS 3/7, 21H. 22/26€
16 TONELADAS. Ricardo Micó, 3

North Mississippi Allstars és un grup format el 1996 pels germans Luther i Cody Dickinson, juntament amb el baixista Chris Chew. El que fan és combinar cançons originals amb clàssics del blues més tradicional que els han inspirat personalment, i el resultat agrada, perquè els seus discos han estat nominats diverses vegades a millor disc de blues als Grammy. Després de més de 25 anys de trajectòria, i amb tretze discos a l’esquena, la banda ens visita per a presentar el seu darrer llançament, Still Shaking. En el directe de València, com en tots, seleccionaran amb cura un repertori en que combinaran Delta blues, rockabilly, country, gospel i funk. L’objectiu no és només agradar al públic, sinó també passar-s’ho bé dalt de l’escenari. XIMO MARQUÉS

También te puede interesar…

Biznaga

DIUMENGE 21/12, 12H. 15,40€
La banda madrileña aborda temas sociales urgentes como la precariedad laboral, la crisis de la vivienda y el malestar colectivo.

Los Punsetes + Aurora Roja

DISSABTE 20/12, 12H. 15€
Los Punsetes continuen ampliant un llegat ple d’himnes generacionals i crítica afilada. 

Mishima

DIVENDRES 19/12, 21H. 20/25€
Després de vint-i-cinc anys, la formació continua sent un referent musical i estilístic per al públic i per als músics contemporanis.

Immaculate Fools

SÁBADO 13/12, 21.30H. 25€
Immaculate Fools es una de las bandas fundamentales del pop-rock británico.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.