Nits de Vivers 2025

DEL DIJOUS 29/5 AL DIUMENGE 8/6
JARDINS DE VIVERS. Gral. Elio, s/n

Com si fora un tastet musical, el festival Nits de Vivers torna a València per a donar el tret d’eixida als festivals que fan vibrar el territori valencià durant tot l’estiu. Durant deu dies, els Jardins del Real acolliran una programació marcada per la diversitat i la qualitat. Entre els caps de cartell, podrem aplaudir tant l’indie rock de Shinova [29/5] com el pop d’autor de Rozalén [5/6] i de Guitarricadelafuente [1/6], la xaranga festiva d’Alzira La Fúmiga [31/5], la rumba d’El Kanka [6/6], el pop català de The Tyets [31/5] o la banda tribute Abba The New Experience [8/6]. El festival també dona suport als talents emergents de l’escena valenciana, com la jove sensació pop Abril [5/6] o el grup de pop-rock Volavent [29/5]. A això s’hi sumen altres propostes originals: un avanç del Pirata Beach Festival de Gandia, o una nit especial Iboga, un autèntic minifestival dedicat a les músiques de fusió plenes d’energia! Nits de Vivers s’ha consolidat com una cita imprescindible per als amants de la música en directe, combinant qualitat, ritme i bon ambient en un entorn privilegiat de la ciutat. B.L.

También te puede interesar…

XI Pin Up Festival

SÁBADO 29/8, 21H. 36/38€
Wau y los Arrrghs!!!, TT Syndicate, Ringo Rango y Smell of Female en el festival de Xàbia para amantes del garage.

Maruja

DIMECRES 26/8, 21.30H. 28€
Maruja és post-punk mutant, free jazz desfermat i spoken word al servei d’un missatge de solidaritat amb els oprimits.

Judas Priest

DIJOUS 20/8, 17H. 75€
El grup liderat per l’icònic Rob Halford arriba disposat a demostrar per què segueix sent una de les grans institucions metaleres del món.

31à Rototom Sunsplash

DEL DIUMENGE 16 AL DIUMENGE 23/8
Alpha Blondy, Major Lazer Soundsystem, Luciano, Protoje, Shenseea, The Itals, Bushman, Twinkle Brothers i Dub Inc integren el cartell.

34à Sete Sois Sete Luas

DEL DIMARTS 11 AL DIVENDRES 14/8
L’intèrpret de llaüt tunisià Ziad Trabelsi, Agricantus amb música del sud d’Itàlia i del nord d’Àfrica i la fadista Valèria passaran per Tavernes.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.