New Model Army

EL LOCO CLUB. Erudit Orellana, 12

Els New Model Army compleixen quaranta anys i ho commemoren amb una gira per als seus aficionats. Com qualsevol banda, el que realment els satisfà és tocar per a un públic entregat. Banda liderada per Justin Sullivan, tenen un extens catàleg de cançons i als seus shows ofereixen un variat repertori basat en temes vells i actuals. Encara sonen tan frescs com als seus inicis i les seues cançons políticament compromeses encara semblen, ara, molt actuals (sols recordar “51st State”). Grup de punk-rock clàssic per a veure’l en directe, ja sigues aficionat de sempre o un nou interessat en el grup. XIMO MARQUÉS

También te puede interesar…

XIII Wáchina Wáchina

SÁBADO 15/2, 12.30H. 54€
El lema “fuckin’ desmelene todo roto” ya nos da una pista de que en el Wáchina Wáchina no faltará desenfreno y diversión.

Jay-Jay Johanson

DIMARTS 18/2, 21H. 25/30€
Crooner dels temps moderns, a classificar entre Chet Baker i David Bowie, el suec torna a l’escena.

Maestro Espada

DIVENDRES 28/2, 20.30H. 12€
Cançons que ens agafen de la mà per mamprendre un viatge cap al moll de l’os del llegat popular murcià.

Nada Surf

DIJOUS 27/2, 22H. 30€
Nascut en ple apogeu del grunge, el grup reïsqué el 1996 amb el single “Popular”, un succés que els va revelar al gran públic.

Pep de la Tona

DISSABTE 22/2, 21.30H. 15€
Sonoritats més modernes com el techno i la música urbana, però sobre els calius de La Gossa Sorda.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.