Natos y Waor

DISSABTE 15/4, 22H. 27/77€
P. BOUS. Xàtiva, 28

Des que es varen conéixer al 2010, Natos y Waor (aka Fernando Hisando i Gonzalo Cidre) han esdevingut un dels referents de l’escena rap estatal. Fugint (i fins i tot, renegant) de la moda del trap i els seus derivats, el duo ha assolit un èxit rotund mantenint-se fidel a les partícules elementals del rap de Nova York: samples potents, veus netes i rimes brillants són la fórmula mestra de la seua extensa discografia. Tot un fenomen a les plataformes de streaming, l’arribada de Natos y Waor a València és una cita obligatòria per a noves generacions de fanàtics d’eixe rap d’arrel que reivindica l’autenticitat de saber-se de barri. IVAN NAVARRO

También te puede interesar…

Zucchero

DOMINGO 27/9, 20.30H. 50/75€
A lo largo de su carrera ha colaborado con Eric Clapton, Sheryl Crow, Miles Davis, Iggy Pop, Dolores O’Riordan y Luciano Pavarotti.

Nik West

DIVENDRES 25/9, 21H. 22/30€
Una veu soul redona i encisadora i una tècnica magistral amb el baix per a fer sonar ritmes funk amb molt de groove.

Truenorayo Fest 2026

DIVENDRES 25 I DISSABTE 26/9
Shego, Marina Domínguez, Fades, Xenia, Fillas de Cassandra i Yawners en un cartell per a les dones i les dissidències.

Visor Fest 2026

DIVENDRES 25 I DISSABTE 26/9
Els Manic Street Preachers encapçalen el cartell amb eixe peculiar equilibri entre les arrels punk i les reflexives melodies pop.

Kitty, Daisy & Lewis

JUEVES 17/9, 21H. 31€
Un proyecto familiar enamorado del sonido analógico que bebe del rock and roll, el rhythm & blues y el soul.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.