Música i Lletra: Salvador Sobral

DISSABTE 8/6, 22H. 12€
G.T. XÀTIVA. Acadèmic Maravall, 8 (Xàtiva)

Després de l’últim fiasco eurovisiu el maig passat, arriba al Festival Música i Lletra (MIL) de Xàtiva un músic que va guanyar per a Portugal el famós micròfon de cristall el 2017. Ho va fer amb una cançó sense cap foc d’artifici (“Amar pelos dois”) que se n’eixí dels camins més previsibles i trillats del festival europeu de la cançó. Ara, Salvador Sobral presenta el seu quart disc d’estudi, Timbre, amb onze noves cançons originals en portugués, francés i castellà que inclouen les col·laboracions de la seua germana Luisa Sobral, Barbara Pravi, Silvana Estrada o Jorge Drexler. Un treball vital i optimista que li canta a l’amor coincidint amb la seua recent paternitat. AU

También te puede interesar…

GoGo Penguin

MARTES 17/2, 21.30H. 22/30€
Procedent de l’efervescent escena jazz de Manchester, GoGo Penguin ha aconseguit obrir el gènere més enllà de les seues fronteres tradicionals.

La Maria

DIVENDRES 27/2, 19.30H. 23€
La Maria recupera la tradició musical del País Valencià i la reescriu per a tornar-la a convertir en una música popular.

Natalia Lacunza

DIJOUS 26/2, 21H. 25€
Natalia Lacunza expressa alguns dels patiments més característics dels 25, com sentir-se perduda i tindre por al futur.

Sheryl Youngblood

DIMECRES 25/2, 21.30H. 18/22€
Aquesta pianista, baterista i cantant estatunidenca porta més de quaranta anys de carrera sustentada per una veu contundent i profunda.

Dillom

LUNES 23/2, 20H. 25€
Definitivamente alejado del hip hop y el trap, casi rozando con los dedos el universo rock, Dillom habita en un limbo heterogéneo propio.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.