Mediterranean West Coast Ska Showcase

DIVENDRES 16/12, 21.30H. 15/18€
16 TONELADAS. Ricardo Micó, 3<

El col·loquialisme valencià “comboi” és complicat de traduir. Precisament açò, un comboi, és el que anava a ser el concert de dues bandes de ska de la ciutat que s’ha convertit en tota una mostra de col·lectius del nostre territori que es dediquen a la música jamaicana d’arrels. Des de l’Horta Sud, La Fricativa Sonora, i des de l’Horta Nord, Jamaican Jazz Lovers, integrat per músics que han tocat en bandes com Jah Macetas, Ki Sap, Zoo, NYSJE o Skatalites. Des de Castelló, els enormes Bandits; i des d’Alacant, a la cabina, els Natural Groove BrothersTots comboiats per Bredda Jamaican Music Clubel col·lectiu més veterà en portar estos ritmes al Cap i Casal. L.A.

También te puede interesar…

GoGo Penguin

MARTES 17/2, 21.30H. 22/30€
Procedent de l’efervescent escena jazz de Manchester, GoGo Penguin ha aconseguit obrir el gènere més enllà de les seues fronteres tradicionals.

La Maria

DIVENDRES 27/2, 19.30H. 23€
La Maria recupera la tradició musical del País Valencià i la reescriu per a tornar-la a convertir en una música popular.

Natalia Lacunza

DIJOUS 26/2, 21H. 25€
Natalia Lacunza expressa alguns dels patiments més característics dels 25, com sentir-se perduda i tindre por al futur.

Sheryl Youngblood

DIMECRES 25/2, 21.30H. 18/22€
Aquesta pianista, baterista i cantant estatunidenca porta més de quaranta anys de carrera sustentada per una veu contundent i profunda.

Dillom

LUNES 23/2, 20H. 25€
Definitivamente alejado del hip hop y el trap, casi rozando con los dedos el universo rock, Dillom habita en un limbo heterogéneo propio.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.