La Plata + Los Manises

DISSABTE 10/1, 20.30H. 18€
MOON. Sant Vicent Màrtir, 200

No hi ha excusa per al descans postnadalenc: el deu de gener tenim una cita ineludible a la Moon amb el tancament de gira de La Plata, una de les bandes més volgudes de l’escena alternativa de la ciutat. Comptaran, a més, amb la companyia dels il·licitans Los Manises. La Plata tanca una gira que els ha portat arreu de la Península per a presentar Interzona, el seu darrer àlbum d’estudi autoproduït, on diuen haver pres més riscos sonors que mai abans, tot sense abandonar la voluntat de desafiar i transcendir els límits entre gèneres musicals que tant els caracteritza. La nit promet ser un viatge sonor i emocional de la mà de dues de les propostes més interessants del rock alternatiu de l’Estat. LOURDES FRASQUET PORTA

También te puede interesar…

Rod Stewart

DIMARTS 30/6, 21H. 102/163€
Sir Rod Stewart, una de les veus més icòniques del pop-rock internacional, ens farà reviure els seus èxits al Roig Arena.

The pains of being pure at heart

SÁBADO 27/6, 20H. 25/35€
Sus canciones no parecían sorprender, pero llegaban y se quedaban, pese a lo romántico y sencillo, o igual por eso.

Tierra Bobal Fest 2026

DEL VIERNES 26 AL SÁBADO 27/6
Sidonie, Karmento, Santero y Los Muchachos, Calequi y Las Panteras y Alberto & García en el festival vinícola por excelencia.

Ceramic Fest & Party

DIVENDRES 26 I DISSABTE 27/6
Un nou festival de música a l’Horta Sud enfocat en la música en valencià que tant trobem a faltar als Concerts de Vivers.

29é Festival de Jazz

DEL DIMECRES 24/6 AL DIUMENGE 12/7
Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright encapçalen un Festival de Jazz de València obert al gospel, el soul i el jazz llatí.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.