La Bien Querida

MOON. Sant Vincent Màrtir, 200

Es diu que el vi millora amb l’edat. La mateixa cosa es podria dir de la cantant biscaïna La Bien Querida. Deu anys separen el debut Romancero de Brujería, del seu nou treball publicat la tardor passada per Elefant records. Deu anys per assajar diverses pocions musicals pop i trobar-ne les porcions perfectes amb aquest últim treball. Mai un àlbum de la cantant havia encertat amb tanta precisió una definició de l’indie-pop espanyol. Un disc que ofereix un viatge pop, màgic i romàntic en bona companyia amb col·laboracions fetillades de Los Planetas, La Estrella de David i Diego Ibáñez (Carolina Durante). Una màgia que es recrearà, ben segur, amb molta intensitat, baix de la lluna de València. B.L.

También te puede interesar…

Sonido Gallo Nero

DOMINGO 6/9, 21H. 20/24€
Cumbia sonidera, trap, música exótica, high energy y exploración psicodélica se entrelazan para dar forma a un universo festivo e hipnótico.

El Kuelgue

DOMINGO 6/9, 20H. 22€
La banda argentina no se pliega a las fórmulas sonoras del momento, sino que busca una combinación libre de estilos.

The Waterboys

DIJOUS 3/9, 21H. 55€
Los autores de discos superlativos que le dieron forma a una onda sónica que la prensa especializada británica llamó “the Big Music”.

XI Pin Up Festival

SÁBADO 29/8, 21H. 36/38€
Wau y los Arrrghs!!!, TT Syndicate, Ringo Rango y Smell of Female en el festival de Xàbia para amantes del garage.

Maruja

DIMECRES 26/8, 21.30H. 28€
Maruja és post-punk mutant, free jazz desfermat i spoken word al servei d’un missatge de solidaritat amb els oprimits.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.