Jay-Jay Johanson

DIMARTS 18/2, 21H. 25/30€
MOON. Sant Vicent Màrtir, 200

La veu dolça i malencònica de Jay-Jay Johanson és un d’aquests pocs instruments capaços d’acompanyar, tant els beatstrip-hop com de deixar-se emportar per les onades del jazz, surar suaument sobre el house o esdevenir embriagadora sobre el synthpopCrooner dels temps moderns, a classificar entre Chet Baker i David Bowie, el suec torna a l’escena amb la seua gira Melodías nocturnas per a mostrar els temes del seu últim àlbum, Fetish (29 Music, 2023). Un àlbum que, com indica el nom, explora les profunditats de l’addicció i, cal reconéixer-ho, les seues cançons tenen aquest poder hipnòtic que convida a escoltar-les una vegada i una altra, sense mai avorrir-se’n. De la seua impressionant discografia, entre àlbums originals i remescles, cap pas en fals: cada cançó és una obra d’elegància, una petita obra mestra de precisió. Així que, en ple cor de l’hivern, què millor que escalfar-se amb la veu i les melodies hipnòtiques de Johanson? B.L.

También te puede interesar…

Sam Blasucci

DOMINGO 29/3, 20H. 15/19€
El músico estadounidense nos regala un show ideal para los amantes del boogie vintage animado y el soul sincero.

Le Parody

DISSABTE 28/3, 19H. Gratuït
Les composicions de Sole Parody es construeixen sobre bases electròniques, samplejos i ritmes pròxims al club.

Ölivias

VIERNES 27/3, 20H. Con invitación
El dúo catalán Ölivias presenta un disco inquietante, con piano, violín, minimalistas ritmos electrónicos y profundas voces.

China Crisis

DIMECRES 25/3 20H. 28€
Banda de referència de l’edat daurada de la new wave dels huitanta, amb influències que passaven pel post-punk, el glam o el funk.

Exsonvaldes

DIVENDRES 20/3, 21H. 12€
Guitarres distorsionades, esperit noventer i lletres carregades d’urgència i melangia del trio parisenc.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.