Javiera Mena + Soledad Vélez

DIUMENGE 2/4, 11.30H. 15€
PARC URBÀ DE MALILLA. Joaquín Benlloch, s/n

Mentre la música pop s’ha hipersexualitzat en els darrers anys, cal recordar que Javiera Mena ha estat capdavantera a cantar en castellà, sense tabús ni metàfores, el seu amor a les dones, en un pop a vegades romàntic, a vegades ple de tensió sexual, però sempre sintètic i ballable. I és important recordar que fins fa poc la indústria musical era molt poc inclinada al fet que els seus artistes isqueren tan obertament de l’armari. El seu desembarcament el 2014, lliure i orgullosa d’Otra era, el seu primer disc, li va permetre construir una apassionada relació amb el públic LGTB valencià, fins al punt d’arribar a les semifinals del Benidorm Fest el 2022. En el seu darrer disc, Nocturna (2022), la superestrella xilena fa un gir més fosc, combinant el romanticisme als seus estats d’ànims, però sense oblidar-se de posar-los en la pista de ball. Una meravella per a descobrir a l’aire lliure en l’edició primaverenca del Serialparc de València, al costat d’una altra artista pop xilena, Soledad Vélez. B.L.

También te puede interesar…

Sonido Gallo Nero

DOMINGO 6/9, 21H. 20/24€
Cumbia sonidera, trap, música exótica, high energy y exploración psicodélica se entrelazan para dar forma a un universo festivo e hipnótico.

El Kuelgue

DOMINGO 6/9, 20H. 22€
La banda argentina no se pliega a las fórmulas sonoras del momento, sino que busca una combinación libre de estilos.

The Waterboys

DIJOUS 3/9, 21H. 55€
Los autores de discos superlativos que le dieron forma a una onda sónica que la prensa especializada británica llamó “the Big Music”.

XI Pin Up Festival

SÁBADO 29/8, 21H. 36/38€
Wau y los Arrrghs!!!, TT Syndicate, Ringo Rango y Smell of Female en el festival de Xàbia para amantes del garage.

Maruja

DIMECRES 26/8, 21.30H. 28€
Maruja és post-punk mutant, free jazz desfermat i spoken word al servei d’un missatge de solidaritat amb els oprimits.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.