IX Trovam!

firatrovam.com

La Fira Valenciana de la Música Trovam! celebra la novena edició a la ciutat de Castelló de la Plana en un format molt semblant a l’edició de 2020: amb una programació de qualitat, rica en matisos i equilibrada territorialment. Les activitats professionals són un dels pilars del festival, per això tornaran les taules de debat, com a punt de trobada i reflexió del sector, i es mantindran els tallers formatius a càrrec d’especialistes i els testimonis d’artistes. Hi haurà una presència majoritària d’artistes valencians: Zoo, Júlia, Maluks, Aina Palmer, La Fúmiga, Mafalda, Òscar Briz, Ovidi4 amb Toti soler, Samantha, Versonautas, Toni de l’Hostal, etc. Però també de la resta de l’Estat: Tanxugueiras, Albert Pla, Ferran Palau, Sidonie, Bulego, Las Bajas Pasiones, etc. En la programació pro hi intervindran noms de l’escena local com Marga Landete (IVAC), Quique Medina (Festival Valle Sonora), Ramon Marrades i Robert Gimeno (CCCC Music Lab) o Amanda Díaz (Sotabosc); i altres coneguts com Rozalén o Santiago Auserón. Una cita imprescindible per a estar-ne alerta de tot el que es mou en l’escena musical valenciana. CARLES PLAS
+entrades

También te puede interesar…

Biznaga

DIUMENGE 21/12, 12H. 15,40€
La banda madrileña aborda temas sociales urgentes como la precariedad laboral, la crisis de la vivienda y el malestar colectivo.

Los Punsetes + Aurora Roja

DISSABTE 20/12, 12H. 15€
Los Punsetes continuen ampliant un llegat ple d’himnes generacionals i crítica afilada. 

Mishima

DIVENDRES 19/12, 21H. 20/25€
Després de vint-i-cinc anys, la formació continua sent un referent musical i estilístic per al públic i per als músics contemporanis.

Immaculate Fools

SÁBADO 13/12, 21.30H. 25€
Immaculate Fools es una de las bandas fundamentales del pop-rock británico.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.