III Latin Fest

PLAÇA DE BOUS. Xàtiva, 28  

Una tercera edició made in Puerto Rico amb Bad Bunny com a estrella indiscutible del Latin Fest. El del carib és l’artista del moment, un dels culpables de l’expansió de les músiques urbanes de Llatinoamèrica arreu de tot el món. Trap, reggaetón, pop o tot alhora, Benito és simplement l’artista global que reclamaven les noves generacions. Altres que pujaran a l’escenari de la plaça de bous seran el duo Zion & Lennox així com el productor Chris Jeday i el jove Lunay, dos dels autors de l’èxit Soltera. Si hi ha alguna cosa que es troba a faltar al festival és la visió femenina d’aquests ritmes, esperem que a la pròxima edició. ÀNGELA N.

También te puede interesar…

Sam Blasucci

DOMINGO 29/3, 20H. 15/19€
El músico estadounidense nos regala un show ideal para los amantes del boogie vintage animado y el soul sincero.

Le Parody

DISSABTE 28/3, 19H. Gratuït
Les composicions de Sole Parody es construeixen sobre bases electròniques, samplejos i ritmes pròxims al club.

Ölivias

VIERNES 27/3, 20H. Con invitación
El dúo catalán Ölivias presenta un disco inquietante, con piano, violín, minimalistas ritmos electrónicos y profundas voces.

China Crisis

DIMECRES 25/3 20H. 28€
Banda de referència de l’edat daurada de la new wave dels huitanta, amb influències que passaven pel post-punk, el glam o el funk.

Exsonvaldes

DIVENDRES 20/3, 21H. 12€
Guitarres distorsionades, esperit noventer i lletres carregades d’urgència i melangia del trio parisenc.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.