III Festival Mar i Jazz

PARC DOCTOR LLUCH (Cabanyal)

El Festival Mar i Jazz arriba amb una proposta molt completa de jazz valencià que posa el focus en les dones i la seua importància en la música. Des del divendres 14/6 hi haurà nombrosos concerts en el Parc Doctor Lluch: Perico Sambeat, Lupe Azcano & The Jazzy Jammin’ Band, Toni Belenguer 5tet, The shag sharks 5tet, Nina Dinamita i La Swing Milicia o Twise són només alguns de la vintena de grups que formen part del cartell. A més, hi haurà espai per als més petits, un mercadet artesanal amb productes fets a mà i una zona gastronòmica que posarà en valor les receptes del barri del Cabanyal. Un cap de setmana molt destacable que obri la porta als festivals d’estiu junt al mar Mediterrani. INÉS LUJÁN

También te puede interesar…

BIGSOUND 2025

DIVENDRES 26 I DISSABTE 27/28
Fa cinc edicions que el festival pioner de la música urbana mescla cantants consolidats i promeses del millor reggaetón i de les últimes tendències.

Los Straitjackets + Ben Vaughn

SÁBADO 14/6, 22.30H. 24€
La banda fusionará el espíritu psicodélico de los años sesenta con el potente surf-rock instrumental que la caracteriza.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.