III Festival Discos Oldies

VIERNES 4 Y SÁBADO 5/10, 22.30H. 30€
16 TONELADAS. Ricardo Micó, 3

Aquest mes d’octubre arriba carregat de concerts i festivals, entre ells la tercera edició del Festival Discos Oldies. Des que Mario Ballester i els seus companys van agafar el relleu d’una de les botigues de discos més mítiques de la ciutat, fa quasi dos anys, no han deixat d’agitar la cultura musical amb concerts i presentacions a la botiga i amb el seu xicotet Festival Discos Oldies. Aquest any ens convoquen al mateix lloc de sempre, 16 Toneladas, però el festival se celebrarà durant dos dies. De nou, un cartell eclèctic que aposta principalment per projectes locals com Karo CannBernalSanisidroYo somosNeuraTusa i Martlenders, i altres bandes com Heal, des de Barcelona, o Shanghai Baby, el projecte en solitari d’Ade Martín. RAQUEL CAMBRALLA

También te puede interesar…

Herbert & Momoko (live)

DISSABTE 23/5, 20H. 9€
Uns arquitectes del so que donen forma a una música que respira, que tremola i que es muta cada segon.

Amaia

DIUMENGE 31/5, 20H. 42/55€
Pel seu pas pels escenaris de gran format, la cantant navarresa ha concebut un espectacle ambiciós, fet de màgia i grandesa.

Madee

SÁBADO 30/5, 23.30H. 20€
Se espera un directo cercano, de guitarras que crecen sin prisa y emociones a flor de piel.

Candelabro

DIMECRES 27/5, 21H. 20€
Entre referències literàries, imaginaris religiosos i una mirada generacional punyent, el grup construeix un relat propi.

La Ludwig Band

DIVENDRES 22/5, 21.30H. 12/15€
El quart treball dels empordanesos amplia l’univers de la banda i ho fa a través d’històries quotidianes sobre l’amor i el desamor.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.