FRONT 242

DIVENDRES 13/11. 22H. 20 €
LA3 CLUB. Pare Porta, 2

El llegendari grup Front 242 torna a una de les ciutats on més sonà la seua música a final dels huitanta i començament dels noranta. La seua cançó Headhunter de 1988, podríem dir que va ser un himne a la nit valenciana. El seu so post-industrial a mitjan camí entre el rock, el techno i els sons robòtics feia pas al que es considera com un corrent capdavanter de la música electrònica anomenada electronic body music que va influenciar enormement una generació de grups i DJs. No podem imaginar que seria de Ximo Bayo i del seu Así me gusta a mí si aquest combo belga no haguera existit. Clàssics temes potents que posaran els pèls de punta a més d’un si encara els conserva. La nit continuarà després del concert amb una selecta post-party. V.CASAÑA

+Info
¡Compro!

También te puede interesar…

XIII Wáchina Wáchina

SÁBADO 15/2, 12.30H. 54€
El lema “fuckin’ desmelene todo roto” ya nos da una pista de que en el Wáchina Wáchina no faltará desenfreno y diversión.

Jay-Jay Johanson

DIMARTS 18/2, 21H. 25/30€
Crooner dels temps moderns, a classificar entre Chet Baker i David Bowie, el suec torna a l’escena.

Maestro Espada

DIVENDRES 28/2, 20.30H. 12€
Cançons que ens agafen de la mà per mamprendre un viatge cap al moll de l’os del llegat popular murcià.

Nada Surf

DIJOUS 27/2, 22H. 30€
Nascut en ple apogeu del grunge, el grup reïsqué el 1996 amb el single “Popular”, un succés que els va revelar al gran públic.

Pep de la Tona

DISSABTE 22/2, 21.30H. 15€
Sonoritats més modernes com el techno i la música urbana, però sobre els calius de La Gossa Sorda.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.