Ferran Palau + Júlia

LA PÈRGOLA DE LA MARINA. Moll de la Duana, s/n

Tan Ferran Palau, com les alcoianes Júlia presenten, acabats de treure del forn,  els seus nous àlbums Parc i Casa, respectivament (tots dos en el segell The Hidden Track Records). Aquestes últimes continuen per una senda de pop electrònic refrescant amb lletres de caràcter íntim i arranjaments impecables de synthes que ens porten a una atmosfera nostàlgica, com al tema “Voltors”. Pel que fa al català, tracta temes de diversitat sexual, i li fa homenatges al món de l’skate i a referents de films de terror. Seguint l’empremta del seu darrer àlbum, Kevin, amb una senzillesa formal exquisida i inequívocament acollidora. SERGIO BELLO
+entrades

También te puede interesar…

Biznaga

DIUMENGE 21/12, 12H. 15,40€
La banda madrileña aborda temas sociales urgentes como la precariedad laboral, la crisis de la vivienda y el malestar colectivo.

Los Punsetes + Aurora Roja

DISSABTE 20/12, 12H. 15€
Los Punsetes continuen ampliant un llegat ple d’himnes generacionals i crítica afilada. 

Mishima

DIVENDRES 19/12, 21H. 20/25€
Després de vint-i-cinc anys, la formació continua sent un referent musical i estilístic per al públic i per als músics contemporanis.

Immaculate Fools

SÁBADO 13/12, 21.30H. 25€
Immaculate Fools es una de las bandas fundamentales del pop-rock británico.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.