En clau de jazz big band i Benimaclet big band

CIM. Baró de San Petrillo, 14

No és la primera vegada que aquestes big bands compartixen escenari, i de segur, tampoc serà la última. Benimaclet big band i En clau de jazz tenen molts aspectes en comú: la majoria dels seus integrants són músics amateurs provinents d’estudis clàssics amb il·lusió d’aprendre l’específic llenguatge jazzístic, els seus components són apassionats de la bona música i dels assajos nocturns, les dues agrupacions tenen una trajectòria musical de més de deu anys; i per si tot açò sembla poc, les dues s’ho passen d’allò més bé compartint experiències, coneixements i escenaris per La Comunitat Valenciana, l’Estat Espanyol i, excepcionalment, per alguns països europeus. En este concert, dividit en dues parts, cada big-band interpretarà un repertori distint, basat, quasi exclusivament en estàndardsclàssics del swing, però sense deixar de banda altres estils com el latino la bossa-nova.

Benimaclet big band està dirigida per l’excel·lent músic Carlos Marquina i En clau de jazz pel mestre de mestres, Ricardo Belda. La major part dels seus components són de La Ribera Alta i, per a esta ocasió, comptaran amb la col·laboració de la fantàstica veu d’Arantxa Domínguez. Res més a dir-vos: si vos agrada la música americana, les harmonies modernes, els ritmes característics d’altres països i els solos instrumentals improvisats, aneu a escoltar a estes dos experimentades big bands, gaudireu d’un ambient immillorable i d’una música d’alta qualitat. Ens veiem al CIM Benimaclet. XIMO MARQUÉS

También te puede interesar…

Homenaje a Arena Auditorium

SÁBADO 13/6, 18H. 44€
Immaculate Fools, Comité Cisne vs Glamour, Los Inhumanos y Neon Collective recuperan el espíritu de una época que marcó a varias generaciones.

Ricardo Villalobos

DISSABTE 13/6, 25/35€
Fa més de vint anys que el productor xilé crea un techno minimal com un viatge hipnòtic en què el temps pareix dilatar-se.

Buscabulla

DIMARTS 9/6, 20.30H. 25/30€
La trobada d’un groove tropical i ritmes caribenys amb sintetitzadors suats i disco futurista.

Case Oats

LUNES 8/6, 21H. 14/18€
Canciones sobre gorras de béisbol, colas de caballo y columpios de porche interpretadas con una sencillez que llama a la intimidad.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.