En clau de jazz big band i Benimaclet big band

CIM. Baró de San Petrillo, 14

No és la primera vegada que aquestes big bands compartixen escenari, i de segur, tampoc serà la última. Benimaclet big band i En clau de jazz tenen molts aspectes en comú: la majoria dels seus integrants són músics amateurs provinents d’estudis clàssics amb il·lusió d’aprendre l’específic llenguatge jazzístic, els seus components són apassionats de la bona música i dels assajos nocturns, les dues agrupacions tenen una trajectòria musical de més de deu anys; i per si tot açò sembla poc, les dues s’ho passen d’allò més bé compartint experiències, coneixements i escenaris per La Comunitat Valenciana, l’Estat Espanyol i, excepcionalment, per alguns països europeus. En este concert, dividit en dues parts, cada big-band interpretarà un repertori distint, basat, quasi exclusivament en estàndardsclàssics del swing, però sense deixar de banda altres estils com el latino la bossa-nova.

Benimaclet big band està dirigida per l’excel·lent músic Carlos Marquina i En clau de jazz pel mestre de mestres, Ricardo Belda. La major part dels seus components són de La Ribera Alta i, per a esta ocasió, comptaran amb la col·laboració de la fantàstica veu d’Arantxa Domínguez. Res més a dir-vos: si vos agrada la música americana, les harmonies modernes, els ritmes característics d’altres països i els solos instrumentals improvisats, aneu a escoltar a estes dos experimentades big bands, gaudireu d’un ambient immillorable i d’una música d’alta qualitat. Ens veiem al CIM Benimaclet. XIMO MARQUÉS

También te puede interesar…

Los acebos

JUEVES 26/3, 21.30H. 12€
La banda asturiana desplegará su potente combinación de melodías envolventes y letras apasionadas.

Sam Blasucci

DOMINGO 29/3, 20H. 15/19€
El músico estadounidense nos regala un show ideal para los amantes del boogie vintage animado y el soul sincero.

Le Parody

DISSABTE 28/3, 19H. Gratuït
Les composicions de Sole Parody es construeixen sobre bases electròniques, samplejos i ritmes pròxims al club.

Ölivias

VIERNES 27/3, 20H. Con invitación
El dúo catalán Ölivias presenta un disco inquietante, con piano, violín, minimalistas ritmos electrónicos y profundas voces.

China Crisis

DIMECRES 25/3 20H. 28€
Banda de referència de l’edat daurada de la new wave dels huitanta, amb influències que passaven pel post-punk, el glam o el funk.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.