Els Amics de les Arts

TEM. Pl. Rosari, 3

Els Amics de les Arts tocaren el cel al 2009 amb els seu primer àlbum d’estudi, Bed & Breakfast, en ple esclafit del pop català, amb melodies elegants i lletres iròniques que parlaven de temes quotidians. Però ells també (com els Manel) han decidit tancar una etapa i buscar noves sonoritats i formes de treballar l’enregistrament del seu últim disc, El senyal que esperaves. Ha estat produït, amb premeditació, per algú aliè al panorama musical català, concretament, l’escocès Tony Doogan, ben conegut per haver-li produït quatre discs a Belle & Sebastian. Després de tancar una xicoteta gira postquarantena en acústic amb totes les entrades exhaurides, els Amics presenten al Teatre El Musical deu noves cançons que animen a seguir endavant malgrat les adversitats. AU

También te puede interesar…

Sam Blasucci

DOMINGO 29/3, 20H. 15/19€
El músico estadounidense nos regala un show ideal para los amantes del boogie vintage animado y el soul sincero.

Le Parody

DISSABTE 28/3, 19H. Gratuït
Les composicions de Sole Parody es construeixen sobre bases electròniques, samplejos i ritmes pròxims al club.

Ölivias

VIERNES 27/3, 20H. Con invitación
El dúo catalán Ölivias presenta un disco inquietante, con piano, violín, minimalistas ritmos electrónicos y profundas voces.

China Crisis

DIMECRES 25/3 20H. 28€
Banda de referència de l’edat daurada de la new wave dels huitanta, amb influències que passaven pel post-punk, el glam o el funk.

Exsonvaldes

DIVENDRES 20/3, 21H. 12€
Guitarres distorsionades, esperit noventer i lletres carregades d’urgència i melangia del trio parisenc.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.