Eddy Smith and the 507

DIVENDRES 9/5, 21H. 15/19€
EL LOCO CLUB. Erudit Orellana, 12

Eddy Smith and the 507 són una banda anglesa formada el 2019 a la Universitat de Kingston. És una formació apreciada, tant per la seua qualitat musical instrumental i vocal, com per les seues actuacions en directe. El seu estil influenciat pel country, el soul, el blues i el rock and roll transporta els oients a un viatge vibrant que fa parada en tots els subgèneres de la música estatunidenca. Destaca la veu d’ Eddy Smith, rugosa, emotiva i característica del soul blanc, modulada per a emfatitzar el significat de les lletres. Acompanyades per un orgue de la tradició gospel i un so que remet  a èpoques passades, les seues cançons —riques harmònica i vocalment—  tenen un to absolutament distintiu. XIMO MARQUÉS

También te puede interesar…

Fast Kids

DIJOUS 4/6, 21H. 15/20€
El quartet novaiorqués destaca per ritmes ràpids i dinàmics i atractives línies de baix combinades amb guitarres afilades.

Herbert & Momoko (live)

DISSABTE 23/5, 20H. 9€
Uns arquitectes del so que donen forma a una música que respira, que tremola i que es muta cada segon.

Amaia

DIUMENGE 31/5, 20H. 42/55€
Pel seu pas pels escenaris de gran format, la cantant navarresa ha concebut un espectacle ambiciós, fet de màgia i grandesa.

Madee

SÁBADO 30/5, 23.30H. 20€
Se espera un directo cercano, de guitarras que crecen sin prisa y emociones a flor de piel.

Candelabro

DIMECRES 27/5, 21H. 20€
Entre referències literàries, imaginaris religiosos i una mirada generacional punyent, el grup construeix un relat propi.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.