Concert per la vida. Homenatge a Guillem Agulló

DIJOUS 12/5, 20H. 12/20€
TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15

Interromput per la pandèmia, torna el projecte La lluita continua impulsat per  l’Institut Valencià de Cultura i dedicat a l’antiracisme i a la visibilització de l’activisme. 29 anys després del seu assassinat a Montanejos, la figura de Guillem Agulló és més que mai un símbol de l’antifeixisme i la seua memòria ha passat a ser un motor de defensa dels drets humans. Xavi Sarrià —autor de la banda sonora de la pel·lícula La Mort de Guillem—, Mafalda, El Diluvi o Smoking Souls són només alguns dels nombrosos artistes que celebraran la vida i la memòria del jove de Burjassot en el Principal de València. S.P.

También te puede interesar…

XI Pin Up Festival

SÁBADO 29/8, 21H. 36/38€
Wau y los Arrrghs!!!, TT Syndicate, Ringo Rango y Smell of Female en el festival de Xàbia para amantes del garage.

Maruja

DIMECRES 26/8, 21.30H. 28€
Maruja és post-punk mutant, free jazz desfermat i spoken word al servei d’un missatge de solidaritat amb els oprimits.

Judas Priest

DIJOUS 20/8, 17H. 75€
El grup liderat per l’icònic Rob Halford arriba disposat a demostrar per què segueix sent una de les grans institucions metaleres del món.

31à Rototom Sunsplash

DEL DIUMENGE 16 AL DIUMENGE 23/8
Alpha Blondy, Major Lazer Soundsystem, Luciano, Protoje, Shenseea, The Itals, Bushman, Twinkle Brothers i Dub Inc integren el cartell.

34à Sete Sois Sete Luas

DEL DIMARTS 11 AL DIVENDRES 14/8
L’intèrpret de llaüt tunisià Ziad Trabelsi, Agricantus amb música del sud d’Itàlia i del nord d’Àfrica i la fadista Valèria passaran per Tavernes.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.