CA7RIEL + Paco Amoroso

DISSABTE 30/11, 20H. 25€
SPOOK. Carrera del Riu, 399

Fa algunes setmanes que, de tant en tant, vos ve al cap això de “la que puede, puede” i ja no podeu parar de cantar-ho o taral·lejar-ho en qualsevol ocasió? Heu reproduït eixe Tiny Desk a Youtube més de 150 vegades per alegrar-vos el dia una mica? No patiu, és normal: CA7RIEL i Paco Amoroso han irromput en les vostres vides i vos han inoculat l’entusiasme i la passió per la música de la manera més caòtica possible. Este duo porteny s’ha erigit com el més rellevant que ha donat la música argentina els darrers anys gràcies a la seua sagacitat, mitjançant la qual han sabut copsar i fer palès l’esperit del seu temps en les cançons. I ara, després d’esprémer cada escenari al seu país d’origen, pretenen fer el salt al vell continent per presentar-nos Baño María (5020 Records, 2024), dotze temes que cavalquen entre gèneres i estils tan diversos com el dembow, el pop, el drum&bass o el R&B, i que esdevé la seua carta de presentació com a duo. MARIA M.

También te puede interesar…

Rod Stewart

DIMARTS 30/6, 21H. 102/163€
Sir Rod Stewart, una de les veus més icòniques del pop-rock internacional, ens farà reviure els seus èxits al Roig Arena.

The pains of being pure at heart

SÁBADO 27/6, 20H. 25/35€
Sus canciones no parecían sorprender, pero llegaban y se quedaban, pese a lo romántico y sencillo, o igual por eso.

Tierra Bobal Fest 2026

DEL VIERNES 26 AL SÁBADO 27/6
Sidonie, Karmento, Santero y Los Muchachos, Calequi y Las Panteras y Alberto & García en el festival vinícola por excelencia.

Ceramic Fest & Party

DIVENDRES 26 I DISSABTE 27/6
Un nou festival de música a l’Horta Sud enfocat en la música en valencià que tant trobem a faltar als Concerts de Vivers.

29é Festival de Jazz

DEL DIMECRES 24/6 AL DIUMENGE 12/7
Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright encapçalen un Festival de Jazz de València obert al gospel, el soul i el jazz llatí.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.