BIGSOUND 2025

DIVENDRES 27 I DISSABTE 28/6
CAC. Professor López Piñero, 7

Fa cinc edicions que el festival pioner de la música urbana mescla cantants consolidats i promeses del millor reggaetón i de les últimes tendències. Aquest any en BIGSOUND tornarem a veure (però no ens en cansem mai) a la reina Bad Gyal. Després de la gira La Joia, presenta un nou show i València serà de les primeres ciutats a tastar-lo. Molt interessant seria que pujara a l’escenari junt al porto-riqueny Ozuna que encapçala el cartell de dissabte. També estarà el trio de moda de la música en català: Julieta, Figa Flawas i Mushkaa, tres puntals que han creat una escena catalana col·laborant sovint entre ells. Aquesta última, la germana xicoteta dels Farelo, és possiblement la més en forma gràcies al seu últim disc Nova Nossa, una barreja dels ritmes brasilers amb el ric imaginari futboler. Divendres, entre l’electrolatino de Juan Magán i el hardcore de Parkineos, Amaia presentarà Si abro los ojos no es real, una fantasia que ha publicat aquest 2025. I dissabte, en les antípodes de la navarresa, sonarà el trap més dur amb La Zowi i el seu Pussy taste, una tornada als orígens. Ja per tancar el cinquè aniversari, dues estrelles consolidades del reggaetón: Nicky Jam i Omar Montes. ÀNGELA N.

También te puede interesar…

Biznaga

DIUMENGE 21/12, 12H. 15,40€
La banda madrileña aborda temas sociales urgentes como la precariedad laboral, la crisis de la vivienda y el malestar colectivo.

Los Punsetes + Aurora Roja

DISSABTE 20/12, 12H. 15€
Los Punsetes continuen ampliant un llegat ple d’himnes generacionals i crítica afilada. 

Mishima

DIVENDRES 19/12, 21H. 20/25€
Després de vint-i-cinc anys, la formació continua sent un referent musical i estilístic per al públic i per als músics contemporanis.

Immaculate Fools

SÁBADO 13/12, 21.30H. 25€
Immaculate Fools es una de las bandas fundamentales del pop-rock británico.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.