Automatics

DIVENDRES 29/1, 22.30H.

10€
WAH WAH. Campoamor 52

Prenent com a font d’inspiració el mític àlbum de Jesus & Mary Chain titulat Automatic, la banda andalusa es féu conèixer a la primeria dels noranta amb un so que hom no tardà a etiquetar com a noise pop. En plena explosió dels grans festivals a l’Estat, com el FIB, Doctor Music o l’Espárrago Rock van ser un grup referent i capdavanter a mitjan anys noranta en l’escena independent espanyola. Després d’haver-se dissolt l’any 2001, tornen de nou com si la seua absència haguera estat ben curteta, amb una evolució cap a altres bandes i amb un disc nou titulat Big Ear. La banda valenciana The Grannies Band nascuda de les cendres de Tent –coetanis d’Automatics–, presentarà el seu primer disc de títol homònim. V.CASAÑA

+Info
Compre!

También te puede interesar…

Biznaga

DIUMENGE 21/12, 12H. 15,40€
La banda madrileña aborda temas sociales urgentes como la precariedad laboral, la crisis de la vivienda y el malestar colectivo.

Los Punsetes + Aurora Roja

DISSABTE 20/12, 12H. 15€
Los Punsetes continuen ampliant un llegat ple d’himnes generacionals i crítica afilada. 

Mishima

DIVENDRES 19/12, 21H. 20/25€
Després de vint-i-cinc anys, la formació continua sent un referent musical i estilístic per al públic i per als músics contemporanis.

Immaculate Fools

SÁBADO 13/12, 21.30H. 25€
Immaculate Fools es una de las bandas fundamentales del pop-rock británico.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.