13 Festival Hostes

DEL DISSABTE 13/1 AL DIUMENGE 10/3
TEATRE DEL RAVAL. Sant Ramon, 8 (Gandia)

El Festival Hostes de Gandia organitzat per lacasacalba celebra la seua 13a edició amb tot un ventall d’experiències sonores que fusionen la contemporaneïtat i la tradició de territoris com el País Valencià, Catalunya o Euskadi. Tot comença amb una reivindicació del looping i els ritmes ancestrals a càrrec de l’etnomusicòleg i multiinstrumentista basc Amorante i de l’oliver Joan Mont [13/1]. I s’acaba amb l’agrupació Bratia [10/3] del contrabaixista serbi Ivan Kovacevic amb la seua fusió de ritmes balcànics, jazz manouche i sonoritat gitana. Entre tant, podrem gaudir dels concerts de la contrabaixista Magalí Datzira [27/1], de la trompetista catalana Alba Armengou [11/2], de Joan Peiró Aznar i de l’agrupació Morninblind [24/2]. AU

También te puede interesar…

Personal Trainer

DIJOUS 30/1, 20.30H. 16/20€
Composicions a la recerca de noves sonoritats, contrastos inesperats i melodies divertides.

Madeleine Peyroux

MIÉRCOLES 29/1, 20H. 30/40€
Madeleine Peyroux fusiona gospel, blues, jazz, folk, americana, pop y chanson française, una mezcla exquisita de géneros.

La Habitación Roja

VIERNES 24/1, 19.30H. 20/30€
Un concierto en el que trascenderá el romanticismo más puro y la emoción a flor de piel, el legado de La Habitación Roja.

Buffalo Nichols

JUEVES 23/1, 21H. 18/23€
Carl «Buffalo» Nichols es un cantante, compositor e instrumentista profundamente enraizado en el blues.

Bryan Adams

DIUMENGE 19/1, 21H. 66/77€
Després de més de seixanta milions de discos venuts en tot el món, Bryan Adamas llança enguany una gira mundial plena d’energia rockera.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.