FEDERICO GUZMÁN. AL BORDE DEL MUNDO

IVAM. Guillem de Castro, 118

L’artista Federico Guzmán (Sevilla, 1964), en el seu projecte específic Al borde del mundo, ens convida a realitzar un viatge iniciàtic que ens submergirà en la mar Mediterrània i, per tant, en les nostres pròpies arrels. Acompanyat pel poema Sobre la natura, del filòsof grec Parmènides (segle V a. de C.), aborda un recorregut d’autodescobriment que transforma la visió que tenim dels orígens de la nostra cultura occidental. La planta superior de la galeria 6 acollirà un mural col·lectiu sobre llenç elaborat per immigrants de Sevilla Acoge, al costat d’estudiants de la Facultat de Belles Arts de la UPV; la inferior presentarà La vía del Ser, un espai de transformació subterrani que evoca l’inframón del poema presocràtic. LAURA NÚÑEZ

También te puede interesar…

IV Biennal de Pintura Mª Isabel Comenge

FINS AL DIUMENGE 18/1
Mónica Jover, Volkan Diyaroglu, Carla Fuentes, Josep Tornero, Nanda Botella, María Aranguren, i Rafael del Corral, reunits baix el paraigues de la Biennal de Pintura Mª Isabel Comenge.

Atrevir-se a més

FINS AL DIUMENGE 1/2
Una exposició que és fruit d’una llarga investigació encabotada en rastrejar els treballs que obriren una escletxa en la tradició més ortodoxa.

V Projecte Fragments: Terra Nullius

DEL DIJOUS 11/12 AL DIUMENGE 8/2
La proposta d’Andreu Esteban documenta la transformació del paisatge valencià davant de l’expansió del desenvolupament energètic.

Caleb

HASTA EL DOMINGO 22/2
Pintura matérica de gran formato que evoca fondos marinos y paisajes volcánicos.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.