Cargando Eventos

Fecha

3 diciembre 2025

De tots els pujols arribaven crits

El programa De tots els pujols arribaven crits, comissariat i coordinat per Taller Placer, planteja una línia de treball en l’IVAM que aterra i activa la reflexió col·lectiva sobre els fenòmens naturals i els efectes i ressons que generen socialment, en els cossos i en l’imaginari col·lectiu.

En el marc del programa, es planteja una sessió oberta per a continuar donant forma al projecte que el programa està preparant al voltant de l’eclipsi total de sol que tindrà lloc el pròxim mes d’agost de 2026. Aquesta primera trobada oberta està pensada per a sumar mirades, idees i maneres de celebrar juntes aquest moment tan estrany i emocionant. La convocatòria de la sessió és en una data molt especial: el solstici d’hivern i la proximitat del Nadal, eixe moment de l’any en què la llum solar escasseja, el sol pareix encongir-se al cel i creix en nosaltres el desig de tornar a sentir el seu caliu.

La sessió començarà amb una conversa pròxima sobre els eclipses i sobre el cosmos amb un convidat del Planetari de Castelló, que ens ajudarà a mirar la lluna, el sol i el cel amb un poc més d’atenció i curiositat. Després es posarà en marxa una primera prova de celebració creada pel mateix grup: un espai tranquil i participatiu per a compartir pràctiques d’escriptura, cos, veu i menjar. Es partirà d’alguna cosa molt senzilla: què ens evoca la paraula eclipsi, com imaginem la lluna i el sol, i quin lloc té per a cadascuna de nosaltres allò que ocorre damunt dels nostres caps.

*Donat l’aforament de la sala, per seguretat i comoditat dels assistents, es requerix de reserva prèvia per a l’activitat.

LOCALIZACIÓN

IVAM

/ de Guillem de Castro, 118
València, Valencia 46003 España

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.