Yonquis del dinero

DEL DIMECRES 2 AL DIUMENGE 27/2
TEATRE MICALET. Guillem de Castro, 73

Trenta anys fent el moniato! És el temps que compleix Pot de Plom damunt dels escenaris amb l’irreverent Xavi Castillo al capdavant. Ho diuen ells ben orgullosos, el moniato és el que fan, però amb un rerefons ben seriós que posa a prova l’efecte catàrtic del riure davant situacions dramàtiques o dantesques com les provocades per la corrupció política durant els 25 anys de govern del Partit Popular. El monòleg és un joc teatral basat en el llibre Yonquis del dinerode Sergio Castillo Prats pel que desfilen Marcos Benavent, Zaplana, Fabra, Blasco, Rita, Rus, Ortiz, Cuesta… Estan tots! Davant les acusacions de què açò és “más de lo mismo” o “que ja no toca” responen: alguns dels successos encara estan sent jutjats, ara toca més que mai. S.M.

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.