X Il·luminAR-TE

DEL DIVENDRES 17 AL DIUMENGE 26/1
CASAL JOVE SAGUNT. Josep Romeu, 8 (Sagunt)
C.C. MARIO MONREAL. Roma, 9 (Sagunt)

Il·luminAR-TE, el Festival de Teatre de Llum i Ombres de Sagunt bufa deu espelmes consolidat com un dels pocs festivals d’Europa dedicat exclusivament al teatre d’ombres. Enguany, l’obra destinada específicament al públic adult serà Hilos en el aire [25] de la companyia madrilenya Sinespacio Teatro, que submergeix l’espectador en el fascinant món de la Sinsombrero Concha Méndez. Des de Brasil ve la companyia Lumiato per presentar Lara, el encanto de las aguas [24], on un indígena cerca el xaman per a entendre els misteris d’una dona sobrenatural amb qui ha somiat. Les ombres de l’aneguet lleig, els personatges de l’antiga Roma, Pinotxo i la princesa d’un ramat d’elefants conformen una programació que enguany inclou un espectacle per a un únic espectador, Gabinete poètico [18] de Vudú Teatro. AU

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.