X Il·luminAR-TE

DEL DIVENDRES 17 AL DIUMENGE 26/1
CASAL JOVE SAGUNT. Josep Romeu, 8 (Sagunt)
C.C. MARIO MONREAL. Roma, 9 (Sagunt)

Il·luminAR-TE, el Festival de Teatre de Llum i Ombres de Sagunt bufa deu espelmes consolidat com un dels pocs festivals d’Europa dedicat exclusivament al teatre d’ombres. Enguany, l’obra destinada específicament al públic adult serà Hilos en el aire [25] de la companyia madrilenya Sinespacio Teatro, que submergeix l’espectador en el fascinant món de la Sinsombrero Concha Méndez. Des de Brasil ve la companyia Lumiato per presentar Lara, el encanto de las aguas [24], on un indígena cerca el xaman per a entendre els misteris d’una dona sobrenatural amb qui ha somiat. Les ombres de l’aneguet lleig, els personatges de l’antiga Roma, Pinotxo i la princesa d’un ramat d’elefants conformen una programació que enguany inclou un espectacle per a un únic espectador, Gabinete poètico [18] de Vudú Teatro. AU

También te puede interesar…

Camino al zoo

DEL JUEVES 30/1 AL DOMINGO 2/2
Diálogos brillantes, dolor, violencia, rabia y un sofisticado tono de teatro del absurdo que conecta irremediablemente con los tiempos que vivimos.

Abuela, ¿tú tienes sexo?

DEL JUEVES 30/1 AL DOMINGO 2/2
La compañía Unaovarias se atreve con un tema que muchos prefieren barrer bajo la alfombra: la sexualidad en la tercera edad.

Los amigos de ellos dos

DEL VIERNES 24 AL DOMINGO 26/1
Irán aflorando contradicciones e inseguridades dentro de la relación de dos personajes interpretados por David Lorent y Malena Alterio.

Arcángeles

DIVENDRES 24 Y DIUMENGE 25/1
Sis actors que representen un personatge homosexual que ha patit, en diferents èpoques i contextos, el rebuig, la intolerància i la marginació.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.