VIII Cicle Escèniques Cuir

DEL DIJOUS 5 AL DIUMENGE 22/9
CARME TEATRE. Gregori Gea, 6

Dansa i teatre físic en la huitena edició del Cicle Escèniques Cuir que organitza Carme Teatre. Al programa trobem una peça protagonitzada per dones, Le plaisir [5-8], que li pega voltes a la manera en què el gènere femení construeix el seu plaer. Després vindran dues peces que qüestionen eixos mandats de la masculinitat heteropatriarcal que espenten els homes a confirmar públicament la seua virilitat constantment: Cowards [12-13] i Nik.eu [19-20]. I Fernando Troya amb JTDQNHD [14-14], és a dir, Jugamos tan duro que nos hacemos daño, un estudi sobre el cruising des d’un prisma artístic que, servint-se d’un matalàs, tracta de comprendre per què la vergonya està tan present en les relacions queer. Tanca el cicle l’obra Double Bill [21-22] del canari Javier Arozena. AU

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.