VII Cicle Migrats Dansa

DEL DIJOUS 9/11 AL DIUMENGE 3/12
ESPACIO INESTABLE. Aparisi i Guijarro, 7
CENTRE DEL CARME. Museu, 2

Migrats Dansa és un cicle organitzat per Projecte Inestable i el Centre del Carme que vol acostar la creació jove de dansa al públic valencià. Moltes propostes venen de joves creadors i creadores valencians migrats a l’estranger o a altres ciutats de l’estat espanyol com Juan Sánchez Plaza, Alicia Verdú o Noelia Sánchez, però no tots, vet ací el madrileny Fernando López. El cicle comença amb l’estrena de Que me lancen el dinero al momento como a una striper [9-12/11] de Javi Valls, i es tanca a Espacio Inestable amb l’estrena de Caribe Mix [30/11-3/12] de Mar García i Javi Soler, que posen en escena la gravació del videoclip d’una cançó popular per reivindicar el cànon de la cultura mainstream. AU

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.