Valenciana. La realitat no és suficient

TEATRE RIALTO. Pl. Ajuntament, 17

Recordeu la València de principis dels noranta? La de l’hedonisme d’una Ruta del Bakalao ja en les acaballes, la València traumatitzada per l’assassinat de les xiquetes d’Alcàsser i la seua vergonyosa cobertura mediàtica, la d’un Partit Popular que estava a punt d’assaltar el poder i acomodar-se allí una bona estoneta… Açò és el que, amb valentia i acidesa, retrata Valenciana, la gran coproducció de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) dirigida per Jordi Casanovas que ha estat finalista en la categoria de Millor direcció d’escena als últims premis MAX, una bona excusa per reestrenar-la en esta arrencada de curs als teatres públics. Atenció al repartiment, que és de traca: Rebeca Valls, Carles Sanjaime, Verònica Andrés, Enric Juezas, Juli Disla… AU

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.