Tu mano en la mía

DISSABTE 12/2, 20H. 5/15€
TAC. Excma. Diputació, 16

DEL DIMECRES 16/2 AL DIUMENGE 6/3
TEATRE TALIA. Cavallers,31

El dos últims guanyadors dels Premis de les Arts Escèniques a la millor interpretació, J. Manel Casany i Rebeca Valls, protagonitzen la encisadora història d’amor Tu mano en la mía. Aquesta nova producció de L’om Imprebís parteix de les 400 cartes que s’intercanviaren el dramaturg Anton Txékhov i l’actriu Olga Knipper en què es capta la bellesa i la forta relació que mantingueren aquests dos artistes. El fascinant encontre va ser a una lectura del Teatre de l’Art de Moscou, però la tuberculosi que patia Txékhov i el treball d’Olga a Moscou com a actriu de renom els obligà a esperar en la distància eixe amor anhelat. Un relat emocionant i commovedor! ASSUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.