Trilogia Xplora Teatre

DEL DIVENDRES 15/9 AL DIUMENGE 1/10
LA MÁQUINA. Padre Jofré, 7

La sala de teatre La Màquina dedica setembre al teatre social. La companyia valenciana especialitzada en teatre biogràfic Xplora Teatre representarà tres peces basades en fets reals que tenen a veure amb desaparicions, prostitució i empresonats. Mirta y el tiempo de las flores [15-17] conta la desaparició real d’una xiqueta i la lluita de la seua mare, narradora de la història, per aconseguir que el cas sense resoldre no s’oblide. Digueren els guixos [22-24] reflexiona sobre el tràfic de blanques basant-se en fets, testimonis i casos reals, i El nom de les mosques [29/9-1/10] és un monòleg basat en el testimoni escrit d’un presoner de la guerra civil espanyola a qui dona veu el seu net. AU

También te puede interesar…

X Circ Voramar

DEL DIVENDRES 29/8 AL DIUMENGE 7/9
Cía Retina presentarà 46011, un espectacle inspirat en el districte marítim valencià que parla de gentrificació amb el llenguatge del circ.

V Macastre Teatre Festival

DEL DIJOUS 28 AL DIUMENGE 31/8
El Festival de Macastre proposa peces tan interessants com «Una humilde propuesta», que ha estat programada al Festival d’Almagro.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 4 AL DIVENDRES 8/8
El protagonista és el jove Sigfrido, qui expressa el seu amor innocent per la jove Odette, convertida malauradament en cigne pel malvat Rothbart.

42 Sagunt a Escena

DEL JUEVES 31/7 AL SÁBADO 23/8
Un par de obras que vienen directas de Mérida con actores reconocidos, propuestas contemporáneas aquí y allá, una pizquita de flamenco y circo.

Exercicis de crueltat per a infants

DISSABTE 12 I DIUMENGE 13/7
Dos germans bessons decideixen que la millor manera de preparar-se per a l’amenaça exterior és autoimposar-se exercicis de crueltat.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.