Trilogia Xplora Teatre

DEL DIVENDRES 15/9 AL DIUMENGE 1/10
LA MÁQUINA. Padre Jofré, 7

La sala de teatre La Màquina dedica setembre al teatre social. La companyia valenciana especialitzada en teatre biogràfic Xplora Teatre representarà tres peces basades en fets reals que tenen a veure amb desaparicions, prostitució i empresonats. Mirta y el tiempo de las flores [15-17] conta la desaparició real d’una xiqueta i la lluita de la seua mare, narradora de la història, per aconseguir que el cas sense resoldre no s’oblide. Digueren els guixos [22-24] reflexiona sobre el tràfic de blanques basant-se en fets, testimonis i casos reals, i El nom de les mosques [29/9-1/10] és un monòleg basat en el testimoni escrit d’un presoner de la guerra civil espanyola a qui dona veu el seu net. AU

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.