Teatre d’adults de l’Escalante

DEL DILLUNS 6 AL DISSABTE 11/11
SALA MATILDE SALVADOR (La nau). Universitat, 2

Habitualment, al novembre, València gaudia del cicle Teatre de memòria històrica conformat per obres de teatre que donaven a conèixer el passat més recent del nostre país. Doncs bé, la referència a la «memòria històrica» ha desaparegut del web de l’Escalante, que anuncia un seguit de peces per a adults amb un rerefons históric. Comença Merce Tienda convidant-nos en Perpetuum mobile [6-7] a passejar, amb objectes, per un barri mariner on les coses eren ben diferents i li agafa el relleu una peça simfònica coral del Carme Teatre anomenada Plany en la mort d’Enric Ribera [8-9] sobre la vigència política del valencianisme i  la problemàtica lingüística del país. Tot acaba amb El verdugo [10-11] d’El espejo negro, una adaptació titellera del genial guió que firmaren Rafael Azcona i Luis García Berlanga als anys seixanta. S.M.

También te puede interesar…

Turandot

DEL DIUMENGE 31/5 AL DIMARTS 16/6
Turandot està basada en un poema de Nizami Gandjawi, un dels autors més importants de la literatura persa.

Hasta el final de la fiesta

SÁBADO 30/5, 20H. 21/25€
La protagonista es una mujer de setenta años que empieza a vivir su propia vida después de haber pasado muchos años dedicada a los demás.

L’Innocent

DEL DIJOUS 21 AL DIUMENGE 24/5
L’obra utilitza els crims de Miramar com a punt de partida per a preguntar-se pel sistema que decideix qui és culpable.

Alegría. Bajo una nueva luz

DEL VIERNES 22/5 AL DOMINGO 28/6
Más de treinta años después del estreno de Alegría, el Cirque du Soleil nos la presenta con una narrativa y unas acrobacias renovadas.

La ternura

DEL MIÉRCOLES 20/5 AL DOMINGO 28/6
La comedia de enredo de Alfredo Sanzol, ahora dirigida por Rebeca Valls e interpretada por un elenco de altura 100% valenciano.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.