QUÉ PASÓ CON MICHAEL JACKSON

TEATRE TALIA. Cavallers, 31

Qualsevol peça firmada per La Teta Calva té uns estàndards de qualitat assegurada, perquè del tàndem format per María Cárdenas (text) i Xavo Giménez (text i direcció) només ix teatre mordaç, fresc i sorprenent. A més tenen clars uns quants ingredients que porten a l’èxit, com cuinar en directe sobre l’escenari (burla als codis escènics que apareix a l’obra), tot i que no els gasten. Qué pasó con Michael Jackson, protagonitzada pels grandíssims Carles Sanjaime i Verónica Andrés, qüestiona on ens pot portar l’ànsia de reconeixement inspirant-se en la història d’un home batejat com a Rei del Pop que no va poder suportar la fama planetària. Però… què és la fama? Quantes visites de Youtube marquen la nostra respectabilitat? Quants followers? S.M.

También te puede interesar…

Stellium

DEL VIERNES 30/1 AL DOMINGO 1/2
No hay concesiones narrativas, sino una escritura del cuerpo que pasa de lo sensual y tribal a lo etéreo.

Les amistats perilloses

DEL DIJOUS 29/1 AL DIUMENGE/2
En l’espectacle veurem retratades les manipulacions i jocs d’alcova de les classes acabalades.

Locos de amor

DOMINGO 25/1, 19H. 21/26€
Sam Shepard cuenta la historia de dos amantes atrapados en una relación marcada por la pasión, el deseo y los fantasmas del pasado.

Los locos de València

DEL DIJOUS 22/1 AL DIUMENGE 8/2
La nova producció pròpia de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) versiona una comèdia de Lope de Vega amb pinzellades d’erotisme i passió.

Camino a la Meca

DEL MARTES 20/1 AL DOMINGO 1/2
La valentía de vivir fiel a una misma y sobre la capacidad de transformar las limitaciones en oportunidades para crear belleza y significado. 

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.