Memorias de un sueño

TEATRO CÍRCULO. Prudencia Alcón i Mateu, 3

Memorias de un sueño navega a través del relat autobiogràfic de la protagonista, que ens conta com una matinada de 1982, quan ella tenia tres anys, uns policies militars s’emportaren el seu pare de casa, en Popayán (Colombia), junt a altres amics que es trobaven amb ell en aquell moment. L’actriu secundària d’aquesta auto-ficció és la memòria, la del pare que va ser torturat durant deu dies amb les seues deu nits, la de la mare recordant el dia de la “desaparició forçosa” i la dels fills, que reconstrueixen el present mitjançant els records d’infantesa, incomplets i embullats, com aquesta autobiografia distorsionada. Entre la ficció d’un somni i el documental d’un succés, l’obra reconeix l’ambigüitat de la visió sobre el futur basada en l’impacte d’aquest esdeveniment sobre la família. AU
+entrades

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.