Medea (Història d’un ghosting)

DEL DIJOUS 13 AL DIUMENGE 16/11
CARME TEATRE. Gregori Gea, 6

La nostra Medea moderna viu amagada en un soterrani fins que fuig d’una Ucraïna en guerra amb un soldat espanyol. La rep un Benidorm càlid, de platges poblades i ambient acollidor però, en arribar l’hivern, la gent desapareix, els carrers es buiden i la ciutat es transforma en un paisatge inhòspit i hostil. A més, haurà de bregar amb una societat que la rebutja per la seua condició d’estrangera, i l’arriba a tractar de gitana i de bruixa. Jàson, qui un dia havia sigut el seu heroi, ha deixat de parar-li atenció per a dedicar-se a Creúsa. La relació acaba convertint-se en un triangle amorós tan tòxic que es precipitarà cap a un tempestuós final. GLORIA POZUELO

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.