Los pazos de Ulloa

DEL DIJOUS 13 AL DIUMENGE 16/10
TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15

Arriba al Principal la primera versió per a teatre de la novel·la Los pazos de Ulloa de la famosa escriptora gallega del segle XIX Emilia Pardo Bazán. L’abús permanent sobre la dona es reflexa perfectament en aquesta adaptació d’Eduardo Galán en què veiem que el paper de la dona, especialment en el món rural, va poc més enllà de ser pur objecte sexual. A més, en aquest espectacle dirigit per Helena Pimienta es beslluma l’opressió social i política imperant en l’entorn rural gallec davall del caciquisme, la hipocresia i les bones formes de la gent bé o del paper imponent de l’església en el manteniment d’eixe clima dominant. La Bazán va ser tota una abanderada del feminisme en un món dirigit per homes. ASSUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

Vuela

DEL JUEVES 27 AL DOMINGO 30/3
Un homenaje flamenco de Sara Baras a su admradísimo Paco de Lucía, el genio de la guitarra por antonomasia.

El brote

SÁBADO 29 Y DOMINGO 30/3
Con la magistral interpretación de Roberto Peloni, la obra combina humor, misterio y un profundo análisis del oficio actoral.

Cicle de peces breus 2025

DEL DIJOUS 27 AL DIUMENGE 30/3
El Teatro Círculo reuneix quatre peces breus l’últim cap de setmana de març, algunes d’elles provinents dels festivals urbans valencians.

Dirrrty boys

DISSABTE 22 I DIUMENGE 23/3
La història de dos xiquets de deu anys que segresten a un altre de tan sols dos anys en un centre comercial.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.