Las hermanas de Manolete

DEL DIMECRES 12 AL DIUMENGE 16/4
TEATRE TALIA. Cavallers, 31

Amb un sorprenent muntatge i fantàstica posada en escena es presenta aquesta història, Las hermanas de Manolete, basada en els personatges reals que envoltaren la mort del torero Manolete en 1947. Un autèntic retrat de la societat franquista del moment en què les dones no hi pintaven res, però que al mateix temps eren vertaderes heroïnes. Una història d’amor, sang i passió amb certes pinzellades d’humor negre que ens obrin la finestra  a un món on tot allò que és femení queda en un segon plànol. I és que la realitat d’aquestes dones valentes, terribles i creatives amb moltes coses que aportar, condemnades a estar dins de casa en silenci, supera la ficció! ASSUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

Marcela. Una canción de Cervantes

SÁBADO 22 Y DOMINGO 23/2, 19H. 16€
Marcela es un personaje que aparece en el capítulo XIV de El Quijote, una pastora que es acusada de cometer un asesinato.

Carmen, nada de nadie

VIERNES 21/2, 20H. 22/28€
Carmen, nada de nadie narra el papel de esta mujer en los frenéticos días que precedieron a la legalización del Partido Comunista.

El gran teatro del mundo

DEL JUEVES 20 AL DOMINGO 23/2
En esta obra de Calderón de la Barca, el mundo es un escenario en el que cada personaje interpreta un papel.

Stellae

DEL DIJOUS 13 AL DIUMENGE 16/2
Alternant la comèdia amb el drama, ens endinsem en allò que veritablement és fonamental, és a dir, el valor de la comunicació humana.

Fast and furius

SÁBADO 15/2, 19H.
Con un enfoque cómico y desenfadado, esta obra promete, a través del humor, reflexiones sobre las relaciones de pareja más allá de los treinta.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.