La vida inventada de Godofredo Villa

SALA OFF. Túria, 47

Hi ha una part de la història recent del nostre país que ha estat silenciada o, en tot cas, comptada en veu baixa durant dècades. Mentre França homenatja regularment els republicans espanyols que van combatre el nazisme, ací descobrim a base de documentals a La nueve, a Amado Granell o l’èxode dels que van creuar la frontera amb la roba a l’esquena. La de Godofredo Villa és una història inventada, no és ningú, però és tots, tots aquests xiquets en pantalons curts, mocs i un parell de mudes que van embarcar a l’exili amb una identificació al pit. Aquesta obra suposa un recorregut emocional per a la història del segle XX, un homenatge als murmurats. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

4.200 km

DEL DIVENDRES 9 AL DIUMENGE 11/1
Jacobo Pallarés ha enfilat una peça amb elements de realisme màgic que continua aprofundint en el drama migratori.

Carne quemada

DEL JUEVES 8/1 AL DOMINGO 1/2
El humor corrosivo maquilla una radiografía de nuestras democracias cansadas.

Canviarem bolquers segons el BOE

DEL DIJOUS 8 AL DIUMENGE 11/1
Una obra dura que deixa un regustet amarg després del somriure perquè, inevitablement, et farà pensar en l’envelliment de les persones que estimes.

La verdad

DEL DIVENDRES 26 AL DIUMENGE 28/12
«La verdad» juga amb la percepció de veritat i mentida, mostrant com ambdues poden ser relatives i manipulables.

El día de Watusi

DISSABTE 20/12, 19H. 12€
Sis actors toquen instruments, canten, ballen i interpreten personatges per a mostrar com les cicatrius del passat modelen el present.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.