La vaca que riu

SALA MATILDE SALVADOR. Universitat, 2

La Nau recupera La vaca que riu —estrenada en Espacio Inestable el novembre de l’any passat — amb preu simbòlic de 2€ i col·loqui el dimecres en acabar la funció amb la companyia. Patricia Pardo és única barrejant acrobàcia, dansa i clown en peces plenes d’humor i crítica social. La creativitat, la delicadesa, la cura. El poder, la tortura, la impunitat. Després d’una introducció trobadoresca que ens parla de la roda com a mètode de tortura medieval, l’obra reprodueix una persecució clàssica de clowns circenses per abordar, finalment, amb presència de la Guàrdia Civil, la vigència de la tortura institucional a l’estat espanyol. Una xifra significativa: des de 2004 fins al 2017 s’han produït 777 morts sota custòdia de l’Estat. AU

También te puede interesar…

Intimidad

DEL JUEVES 25 AL DOMINGO 28/6
La obra explora con lucidez las fronteras entre lo privado y lo público en una época marcada por la sobreexposición emocional.

Carmina Burana

DEL DIJOUS 25 AL DIUMENGE 28/6
Per a celebrar el vintè aniversari de Les Arts, el coreògraf Edward Clug i el Ballet Dortmund presenten un espectacle irrepetible.

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.