La Terreta: tot un caos per estimar

DISSABTE 31/5 I DIUMENGE 1/6
LA MÁQUINA. Pare Jofré, 7

La Terreta: tot un caos per estimar es va estrenar el 2022 com a peça curta dins del seu lloc natural, el festival Cabanyal Íntim, i va acabar convertint-se en un espectacle de llarga durada que poguérem veure al Teatro Círculo poc després. Fa anys que Anna Cerveró viu a Barcelona, i des d’allà dalt veu amb perspectiva el (mal)tractament que ha patit el patrimoni cultural valencià. D’ací naix aquesta peça d’autoficció que recull les experiències de diferents generacions d’una família del Cabanyal com la seua. Amb la pena de veure el caos en què s’ha convertit la identitat valenciana, Cerveró tira d’humor i estima per la terra per reivindicar la llengua i les tradicions del País Valencià. AU

También te puede interesar…

Turandot

DEL DIUMENGE 31/5 AL DIMARTS 16/6
Turandot està basada en un poema de Nizami Gandjawi, un dels autors més importants de la literatura persa.

Hasta el final de la fiesta

SÁBADO 30/5, 20H. 21/25€
La protagonista es una mujer de setenta años que empieza a vivir su propia vida después de haber pasado muchos años dedicada a los demás.

L’Innocent

DEL DIJOUS 21 AL DIUMENGE 24/5
L’obra utilitza els crims de Miramar com a punt de partida per a preguntar-se pel sistema que decideix qui és culpable.

Alegría. Bajo una nueva luz

DEL VIERNES 22/5 AL DOMINGO 28/6
Más de treinta años después del estreno de Alegría, el Cirque du Soleil nos la presenta con una narrativa y unas acrobacias renovadas.

La ternura

DEL MIÉRCOLES 20/5 AL DOMINGO 28/6
La comedia de enredo de Alfredo Sanzol, ahora dirigida por Rebeca Valls e interpretada por un elenco de altura 100% valenciano.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.