La Ratonera

DEL DIMECRES 11/12 AL DIUMENGE 9/2
TEATRE TALIA. Cavallers, 31

La ratonera està basada en la novel·la Tres ratolins cecs de la cèlebre i prolífica escriptora britànica Agatha Christie, mestra de la narrativa de suspens i de dibuixar en les seues atractives histories personatges que resulten ser una cosa molt diferent del que aparenten a l’inici de la trama. Estem parlant d’una obra de teatre que porta representant-se per tot el món durant més de setanta anys, i d’una versió, dirigida per Ignasi Vidal, que resulta més versàtil i actual en el seu llenguatge. El públic es veurà immers en una intriga que va in crescendo gradualment segons es van succeint les escenes protagonitzades per un excel·lent i extens elenc d’actrius i actors. Magnífica opció, en principi, per a un públic heterogeni, que estarà en cartell nou setmanes. SERGIO BELLO

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.